Herrala, I., tiedekunta, Y., Sciences, F. o. S., laitos, P., Psychology, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2011). Lapsen sosiaalinen asema koululuokassa: Pysyvyys sekä yhteydet ongelmakäyttäytymiseen ja prososiaalisuuteen.
Chicago Style (17th ed.) CitationHerrala, Iina, Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Lapsen Sosiaalinen Asema Koululuokassa: Pysyvyys Sekä Yhteydet Ongelmakäyttäytymiseen Ja Prososiaalisuuteen. 2011.
MLA (9th ed.) CitationHerrala, Iina, et al. Lapsen Sosiaalinen Asema Koululuokassa: Pysyvyys Sekä Yhteydet Ongelmakäyttäytymiseen Ja Prososiaalisuuteen. 2011.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.