_version_ |
1780992340873183232
|
annif_keywords_txtF_mv |
viestintä
vaikuttaminen
politiikka
puolueet
sosiaalinen media
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p36
http://www.yso.fi/onto/yso/p1657
http://www.yso.fi/onto/yso/p454
http://www.yso.fi/onto/yso/p8958
http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
|
author |
Andersson, Hennariikka
|
author2 |
Humanistinen tiedekunta
Faculty of Humanities
Viestintätieteiden laitos
Department of Communication
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Yhteisöviestintä
Organizational Communication
3131
|
author_facet |
Andersson, Hennariikka
Humanistinen tiedekunta
Faculty of Humanities
Viestintätieteiden laitos
Department of Communication
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Yhteisöviestintä
Organizational Communication
3131
Andersson, Hennariikka
|
author_sort |
Andersson, Hennariikka
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
first_indexed |
2023-03-22T09:58:47Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Vaikuttamisen uudet areenat : viestinnän digitalisoitumisen merkitys poliittisten puolueiden viestinnälle</title><creator>Andersson, Hennariikka</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Communication</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Yhteisöviestintä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Organizational Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3131</contributor><subject type="other">Vaikuttamisviestintä</subject><subject type="other">puolue</subject><subject type="other">teema-areena</subject><subject type="other">teemojen hallinta</subject><subject type="other">lobbaus</subject><subject type="other">agendateoria</subject><subject type="other">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">viestintä</subject><subject type="yso">vaikuttaminen</subject><subject type="yso">puolueet</subject><subject type="yso">teemat</subject><subject type="yso">lobbaus</subject><subject type="yso">agendateoria</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">politiikka</subject><available>2011-08-16T15:59:18Z</available><issued>2011</issued><type lang="fi">Pro gradu</type><type lang="en">Master's thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1181666</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/36553</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-2011081611238</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2011081611238</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/36553/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-2011081611238.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-2011081611238.pdf" type="application/pdf" length="1403971" sequence="1"/><recordID>123456789_36553</recordID></qualifieddc>
|
hierarchy_parent_title |
Institutional Repository
|
id |
jyx.123456789_36553
|
institution |
JYU
|
language |
fin
|
last_indexed |
2023-07-03T20:13:29Z
|
main_date |
2011-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2011
|
media_type_str_mv |
0/application/
1/application/pdf/
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/36553\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-2011081611238.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-2011081611238.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
publication_first_indexed |
2011-03-22T09:58:47Z
|
publishDate |
2011
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Andersson, Hennariikka
Vaikuttamisen uudet areenat : viestinnän digitalisoitumisen merkitys poliittisten puolueiden viestinnälle
Vaikuttamisviestintä
puolue
teema-areena
teemojen hallinta
lobbaus
agendateoria
sosiaalinen media
viestintä
vaikuttaminen
puolueet
teemat
politiikka
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_36553&index=0&size=large
|
title |
Vaikuttamisen uudet areenat : viestinnän digitalisoitumisen merkitys poliittisten puolueiden viestinnälle
|
title_full |
Vaikuttamisen uudet areenat : viestinnän digitalisoitumisen merkitys poliittisten puolueiden viestinnälle
|
title_fullStr |
Vaikuttamisen uudet areenat : viestinnän digitalisoitumisen merkitys poliittisten puolueiden viestinnälle
Vaikuttamisen uudet areenat : viestinnän digitalisoitumisen merkitys poliittisten puolueiden viestinnälle
|
title_full_unstemmed |
Vaikuttamisen uudet areenat : viestinnän digitalisoitumisen merkitys poliittisten puolueiden viestinnälle
Vaikuttamisen uudet areenat : viestinnän digitalisoitumisen merkitys poliittisten puolueiden viestinnälle
|
title_short |
Vaikuttamisen uudet areenat
|
title_sort |
vaikuttamisen uudet areenat viestinnän digitalisoitumisen merkitys poliittisten puolueiden viestinnälle
|
title_sub |
viestinnän digitalisoitumisen merkitys poliittisten puolueiden viestinnälle
|
title_txtP |
Vaikuttamisen uudet areenat : viestinnän digitalisoitumisen merkitys poliittisten puolueiden viestinnälle
|
topic |
Vaikuttamisviestintä
puolue
teema-areena
teemojen hallinta
lobbaus
agendateoria
sosiaalinen media
viestintä
vaikuttaminen
puolueet
teemat
politiikka
|
topic_facet |
Vaikuttamisviestintä
agendateoria
lobbaus
politiikka
puolue
puolueet
sosiaalinen media
teema-areena
teemat
teemojen hallinta
vaikuttaminen
viestintä
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/36553
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2011081611238
|
work_keys_str_mv |
AT anderssonhennariikka vaikuttamisenuudetareenatviestinnändigitalisoitumisenmerkityspoliittistenpu
|