_version_ |
1809903376579690496
|
annif_keywords_txtF_mv |
brändit
musiikki
brändäys
ääni (fysikaaliset ilmiöt)
yritykset
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
http://www.yso.fi/onto/yso/p1808
http://www.yso.fi/onto/yso/p25981
http://www.yso.fi/onto/yso/p4572
http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
|
author |
Nieminen, Tommi
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
Department of Music, Art and Culture Studies
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Musicology
Musiikkitiede
|
author_facet |
Nieminen, Tommi
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
Department of Music, Art and Culture Studies
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Musicology
Musiikkitiede
Nieminen, Tommi
|
author_sort |
Nieminen, Tommi
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2012-12-06T00:03:12Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Musiikki brändin vahvistajana : äänibrändäyksen teoreettinen perusta</title><creator>Nieminen, Tommi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Music, Art and Culture Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Musicology</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Musiikkitiede</contributor><subject type="other" lang="fi">äänibrändäys</subject><subject type="other" lang="fi">brändi</subject><subject type="other" lang="fi">mainosmusiikki</subject><subject type="other" lang="fi">markkinointiviestintä</subject><available>2011-08-03T08:33:59Z</available><issued>2011</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/36532</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-2011080311208</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="en">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2011080311208</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/36532/1/Nieminen_Kand.pdf" name="Nieminen_Kand.pdf" type="application/pdf" length="423280" sequence="1"/><recordID>123456789_36532</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_36532
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:51Z
|
main_date |
2011-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2011
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/36532\/1\/Nieminen_Kand.pdf","text":"Nieminen_Kand.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
publication_first_indexed |
2011-12-06T00:03:12Z
|
publishDate |
2011
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Nieminen, Tommi
Musiikki brändin vahvistajana : äänibrändäyksen teoreettinen perusta
äänibrändäys
brändi
mainosmusiikki
markkinointiviestintä
|
subject_txtF |
Musiikkitiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_36532&index=0&size=large
|
title |
Musiikki brändin vahvistajana : äänibrändäyksen teoreettinen perusta
|
title_full |
Musiikki brändin vahvistajana : äänibrändäyksen teoreettinen perusta
|
title_fullStr |
Musiikki brändin vahvistajana : äänibrändäyksen teoreettinen perusta
Musiikki brändin vahvistajana : äänibrändäyksen teoreettinen perusta
|
title_full_unstemmed |
Musiikki brändin vahvistajana : äänibrändäyksen teoreettinen perusta
Musiikki brändin vahvistajana : äänibrändäyksen teoreettinen perusta
|
title_short |
Musiikki brändin vahvistajana
|
title_sort |
musiikki brändin vahvistajana äänibrändäyksen teoreettinen perusta
|
title_sub |
äänibrändäyksen teoreettinen perusta
|
title_txtP |
Musiikki brändin vahvistajana : äänibrändäyksen teoreettinen perusta
|
topic |
äänibrändäys
brändi
mainosmusiikki
markkinointiviestintä
|
topic_facet |
brändi
mainosmusiikki
markkinointiviestintä
äänibrändäys
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/36532
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2011080311208
|
work_keys_str_mv |
AT nieminentommi musiikkibrändinvahvistajanaäänibrändäyksenteoreettinenperusta
|