_version_ 1799835530300489728
annif_keywords_txtF_mv brändit musiikki brändäys ääni (fysikaaliset ilmiöt) yritykset
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p1808 http://www.yso.fi/onto/yso/p25981 http://www.yso.fi/onto/yso/p4572 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
author Nieminen, Tommi
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos Department of Music, Art and Culture Studies University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Musicology Musiikkitiede
author_facet Nieminen, Tommi Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos Department of Music, Art and Culture Studies University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Musicology Musiikkitiede Nieminen, Tommi
author_sort Nieminen, Tommi
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2012-12-06T00:03:12Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Musiikki br&#xE4;ndin vahvistajana : &#xE4;&#xE4;nibr&#xE4;nd&#xE4;yksen teoreettinen perusta</title><creator>Nieminen, Tommi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Music, Art and Culture Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Musicology</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Musiikkitiede</contributor><subject type="other" lang="fi">&#xE4;&#xE4;nibr&#xE4;nd&#xE4;ys</subject><subject type="other" lang="fi">br&#xE4;ndi</subject><subject type="other" lang="fi">mainosmusiikki</subject><subject type="other" lang="fi">markkinointiviestint&#xE4;</subject><available>2011-08-03T08:33:59Z</available><issued>2011</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/36532</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-2011080311208</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="en">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2011080311208</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/36532/1/Nieminen_Kand.pdf" name="Nieminen_Kand.pdf" type="application/pdf" length="423280" sequence="1"/><recordID>123456789_36532</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_36532
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:03:41Z
main_date 2011-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2011
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/36532\/1\/Nieminen_Kand.pdf","text":"Nieminen_Kand.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2011-12-06T00:03:12Z
publishDate 2011
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Nieminen, Tommi Musiikki brändin vahvistajana : äänibrändäyksen teoreettinen perusta äänibrändäys brändi mainosmusiikki markkinointiviestintä
subject_txtF Musiikkitiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_36532&index=0&size=large
title Musiikki brändin vahvistajana : äänibrändäyksen teoreettinen perusta
title_full Musiikki brändin vahvistajana : äänibrändäyksen teoreettinen perusta
title_fullStr Musiikki brändin vahvistajana : äänibrändäyksen teoreettinen perusta Musiikki brändin vahvistajana : äänibrändäyksen teoreettinen perusta
title_full_unstemmed Musiikki brändin vahvistajana : äänibrändäyksen teoreettinen perusta Musiikki brändin vahvistajana : äänibrändäyksen teoreettinen perusta
title_short Musiikki brändin vahvistajana
title_sort musiikki brändin vahvistajana äänibrändäyksen teoreettinen perusta
title_sub äänibrändäyksen teoreettinen perusta
title_txtP Musiikki brändin vahvistajana : äänibrändäyksen teoreettinen perusta
topic äänibrändäys brändi mainosmusiikki markkinointiviestintä
topic_facet brändi mainosmusiikki markkinointiviestintä äänibrändäys
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/36532 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2011080311208
work_keys_str_mv AT nieminentommi musiikkibrändinvahvistajanaäänibrändäyksenteoreettinenperusta