Sosiaalisen median rooli stakeholder-suhteiden luomisessa

Suomalaisten tieto- ja viestintätekniikan käyttö on yleistynyt vuodesta 2005 15 %. Suomalaisista nuorista suurin osa käyttää verkkoa ja sosiaalista mediaa päivittäin. Yhä enemmän yrityksen ja organisaatiot ovat alkaneet hyödyntämään myös sosiaalista mediaa omassa markkinoinnissaan sekä viestinnässää...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kivitie, Essi
Muut tekijät: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Viestintätieteiden laitos, Department of Communication, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2011
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/27215
Search Result 1

Sosiaalisen median rooli stakeholder-suhteiden luomisessa Tekijä Kivitie, Essi

Julkaistu 2011
Hae kokoteksti
Pro gradu