Viestintäohjelma verkkosivuilla korkeakoulun arvojen välittyminen nuorten sidosryhmälle
Viestinnän strategisessa suunnittelussa määritellään peruslinjat, joiden avulla viestintä saadaan tukemaan organisaation strategisia tavoitteita. Kohderyhmien tiedostaminen ja tunteminen kuuluvat keskeisesti strategisen viestinnän suunnitteluun. Tämä tutkimus jakautuu kahteen osaan tavoitteidensa...
Päätekijä: | |
---|---|
Muut tekijät: | , , , , , |
Aineistotyyppi: | Pro gradu |
Kieli: | fin |
Julkaistu: |
2011
|
Aiheet: | |
Linkit: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/27145 |
Search Result 1
Viestintäohjelma verkkosivuilla : korkeakoulun arvojen välittyminen nuorten sidosryhmälle
Julkaistu 2011
Hae kokoteksti
Pro gradu