"No emmä tiiä, miks se tuntuu typerältä?" opetettavien aiheiden omakohtainen käsittely induktiivisessa opetuksessa

Tutkimus käsittelee induktiivista opetusta ja sen edellytyksiä. Induktiivinen oppiminen on elämismaailman huomioon ottavaa omakohtaisesta kokemuksesta liikkeelle lähtevää aktiivista oppimista, ja induktiivinen opetus on tällaiseen oppimiseen ohjaamista. Tapaustutkimuksen aineisto kerättiin Jyväsky...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Seppänen, Jenni
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2011
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/27112