_version_ |
1780992716835913728
|
annif_keywords_txtF_mv |
tietokonepelit
henkilöt
kertomukset
performatiivisuus
pelit
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p3453
http://www.yso.fi/onto/yso/p1272
http://www.yso.fi/onto/yso/p24639
http://www.yso.fi/onto/yso/p20639
http://www.yso.fi/onto/yso/p6062
|
author |
Ojanen, Paula
|
author2 |
Humanistinen tiedekunta
Faculty of Humanities
Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos
Department of Art and Cultural Studies
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Digital Culture (maisteriohjelma)
International Master's Degree Programme in Digital Culture
319
|
author_facet |
Ojanen, Paula
Humanistinen tiedekunta
Faculty of Humanities
Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos
Department of Art and Cultural Studies
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Digital Culture (maisteriohjelma)
International Master's Degree Programme in Digital Culture
319
Ojanen, Paula
|
author_sort |
Ojanen, Paula
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
first_indexed |
2023-03-22T09:58:59Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä</title><creator>Ojanen, Paula</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Art and Cultural Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Digital Culture (maisteriohjelma)</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">International Master's Degree Programme in Digital Culture</contributor><contributor type="oppiainekoodi">319</contributor><subject type="other">Pullman, Philip</subject><subject type="yso">Golden Compass (peli)</subject><subject type="yso">narratologia</subject><subject type="yso">digitaalinen kulttuuri</subject><subject type="yso">pelitutkimus</subject><subject type="yso">henkilöt</subject><subject type="yso">tarinat</subject><subject type="yso">pelit</subject><subject type="yso">tietokonepelit</subject><subject type="yso">simulointi</subject><subject type="yso">representaatio</subject><available>2011-04-11T09:52:31Z</available><issued>2011</issued><type lang="fi">Pro gradu</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1156156</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26760</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-2011041110616</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2011041110616</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/26760/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-2011041110616.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-2011041110616.pdf" type="application/pdf" length="655831" sequence="1"/><recordID>123456789_26760</recordID></qualifieddc>
|
hierarchy_parent_title |
Institutional Repository
|
id |
jyx.123456789_26760
|
institution |
JYU
|
language |
fin
|
last_indexed |
2023-07-03T20:13:35Z
|
main_date |
2011-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2011
|
media_type_str_mv |
0/application/
1/application/pdf/
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/26760\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-2011041110616.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-2011041110616.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
publication_first_indexed |
2011-03-22T09:58:59Z
|
publishDate |
2011
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Ojanen, Paula
Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä
Pullman, Philip
Golden Compass (peli)
narratologia
digitaalinen kulttuuri
pelitutkimus
henkilöt
tarinat
pelit
tietokonepelit
simulointi
representaatio
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_26760&index=0&size=large
|
title |
Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä
|
title_full |
Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä
|
title_fullStr |
Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä
Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä
|
title_full_unstemmed |
Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä
Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä
|
title_short |
Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä
|
title_sort |
tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen golden compass pc pelissä
|
title_txtP |
Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä
|
topic |
Pullman, Philip
Golden Compass (peli)
narratologia
digitaalinen kulttuuri
pelitutkimus
henkilöt
tarinat
pelit
tietokonepelit
simulointi
representaatio
|
topic_facet |
Golden Compass (peli)
Pullman, Philip
digitaalinen kulttuuri
henkilöt
narratologia
pelit
pelitutkimus
representaatio
simulointi
tarinat
tietokonepelit
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26760
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2011041110616
|
work_keys_str_mv |
AT ojanenpaula tarinanjahenkilöhahmonmuodostuminengoldencompasspcpelissä
|