_version_ 1780992716835913728
annif_keywords_txtF_mv tietokonepelit henkilöt kertomukset performatiivisuus pelit
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p3453 http://www.yso.fi/onto/yso/p1272 http://www.yso.fi/onto/yso/p24639 http://www.yso.fi/onto/yso/p20639 http://www.yso.fi/onto/yso/p6062
author Ojanen, Paula
author2 Humanistinen tiedekunta Faculty of Humanities Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos Department of Art and Cultural Studies University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Digital Culture (maisteriohjelma) International Master's Degree Programme in Digital Culture 319
author_facet Ojanen, Paula Humanistinen tiedekunta Faculty of Humanities Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos Department of Art and Cultural Studies University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Digital Culture (maisteriohjelma) International Master's Degree Programme in Digital Culture 319 Ojanen, Paula
author_sort Ojanen, Paula
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
first_indexed 2023-03-22T09:58:59Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Tarinan ja henkil&#xF6;hahmon muodostuminen Golden Compass -PC-peliss&#xE4;</title><creator>Ojanen, Paula</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Art and Cultural Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Digital Culture (maisteriohjelma)</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">International Master's Degree Programme in Digital Culture</contributor><contributor type="oppiainekoodi">319</contributor><subject type="other">Pullman, Philip</subject><subject type="yso">Golden Compass (peli)</subject><subject type="yso">narratologia</subject><subject type="yso">digitaalinen kulttuuri</subject><subject type="yso">pelitutkimus</subject><subject type="yso">henkil&#xF6;t</subject><subject type="yso">tarinat</subject><subject type="yso">pelit</subject><subject type="yso">tietokonepelit</subject><subject type="yso">simulointi</subject><subject type="yso">representaatio</subject><available>2011-04-11T09:52:31Z</available><issued>2011</issued><type lang="fi">Pro gradu</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1156156</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26760</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-2011041110616</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2011041110616</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/26760/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-2011041110616.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-2011041110616.pdf" type="application/pdf" length="655831" sequence="1"/><recordID>123456789_26760</recordID></qualifieddc>
hierarchy_parent_title Institutional Repository
id jyx.123456789_26760
institution JYU
language fin
last_indexed 2023-07-03T20:13:35Z
main_date 2011-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2011
media_type_str_mv 0/application/ 1/application/pdf/
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/26760\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-2011041110616.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-2011041110616.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2011-03-22T09:58:59Z
publishDate 2011
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Ojanen, Paula Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä Pullman, Philip Golden Compass (peli) narratologia digitaalinen kulttuuri pelitutkimus henkilöt tarinat pelit tietokonepelit simulointi representaatio
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_26760&index=0&size=large
title Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä
title_full Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä
title_fullStr Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä
title_full_unstemmed Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä
title_short Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä
title_sort tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen golden compass pc pelissä
title_txtP Tarinan ja henkilöhahmon muodostuminen Golden Compass -PC-pelissä
topic Pullman, Philip Golden Compass (peli) narratologia digitaalinen kulttuuri pelitutkimus henkilöt tarinat pelit tietokonepelit simulointi representaatio
topic_facet Golden Compass (peli) Pullman, Philip digitaalinen kulttuuri henkilöt narratologia pelit pelitutkimus representaatio simulointi tarinat tietokonepelit
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26760 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2011041110616
work_keys_str_mv AT ojanenpaula tarinanjahenkilöhahmonmuodostuminengoldencompasspcpelissä