_version_ |
1809903370711859200
|
annif_keywords_txtF_mv |
ostaminen
Internet
kuluttajakäyttäytyminen
markkinointi
hankinta
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p10366
http://www.yso.fi/onto/yso/p20405
http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p4509
|
author |
Liefveld, Laura
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
|
author_facet |
Liefveld, Laura
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
Liefveld, Laura
|
author_sort |
Liefveld, Laura
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2012-12-06T00:01:26Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä</title><creator>Liefveld, Laura</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other" lang="en">Internet-ostoympäristö</subject><subject type="other" lang="en">verkkoliiketoiminta</subject><subject type="other" lang="en">verkkokauppa</subject><subject type="other" lang="en">impulssiostaminen</subject><subject type="other" lang="en">jälleenmyyjä</subject><subject type="other" lang="en">kuluttaja</subject><available>2011-03-07T12:01:16Z</available><issued>2011</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26641</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201103071863</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201103071863</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/26641/1/Laura.Liefveld.pdf" name="Laura.Liefveld.pdf" type="application/pdf" length="285114" sequence="1"/><recordID>123456789_26641</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_26641
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:49:26Z
|
main_date |
2011-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2011
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/26641\/1\/Laura.Liefveld.pdf","text":"Laura.Liefveld.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2011-12-06T00:01:26Z
|
publishDate |
2011
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Liefveld, Laura
Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä
Internet-ostoympäristö
verkkoliiketoiminta
verkkokauppa
impulssiostaminen
jälleenmyyjä
kuluttaja
|
subject_txtF |
Tietojärjestelmätiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_26641&index=0&size=large
|
title |
Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä
|
title_full |
Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä
|
title_fullStr |
Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä
Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä
|
title_full_unstemmed |
Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä
Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä
|
title_short |
Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä
|
title_sort |
impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät internet ostoympäristössä
|
title_txtP |
Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä
|
topic |
Internet-ostoympäristö
verkkoliiketoiminta
verkkokauppa
impulssiostaminen
jälleenmyyjä
kuluttaja
|
topic_facet |
Internet-ostoympäristö
impulssiostaminen
jälleenmyyjä
kuluttaja
verkkokauppa
verkkoliiketoiminta
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26641
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201103071863
|
work_keys_str_mv |
AT liefveldlaura impulssiostamiseenvaikuttavattekijätinternetostoympäristössä
|