_version_ 1809903370711859200
annif_keywords_txtF_mv ostaminen Internet kuluttajakäyttäytyminen markkinointi hankinta
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p10366 http://www.yso.fi/onto/yso/p20405 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p4509
author Liefveld, Laura
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science
author_facet Liefveld, Laura Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science Liefveld, Laura
author_sort Liefveld, Laura
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2012-12-06T00:01:26Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Impulssiostamiseen vaikuttavat tekij&#xE4;t Internet-ostoymp&#xE4;rist&#xF6;ss&#xE4;</title><creator>Liefveld, Laura</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other" lang="en">Internet-ostoymp&#xE4;rist&#xF6;</subject><subject type="other" lang="en">verkkoliiketoiminta</subject><subject type="other" lang="en">verkkokauppa</subject><subject type="other" lang="en">impulssiostaminen</subject><subject type="other" lang="en">j&#xE4;lleenmyyj&#xE4;</subject><subject type="other" lang="en">kuluttaja</subject><available>2011-03-07T12:01:16Z</available><issued>2011</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26641</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201103071863</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201103071863</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/26641/1/Laura.Liefveld.pdf" name="Laura.Liefveld.pdf" type="application/pdf" length="285114" sequence="1"/><recordID>123456789_26641</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_26641
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:26Z
main_date 2011-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2011
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/26641\/1\/Laura.Liefveld.pdf","text":"Laura.Liefveld.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2011-12-06T00:01:26Z
publishDate 2011
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Liefveld, Laura Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä Internet-ostoympäristö verkkoliiketoiminta verkkokauppa impulssiostaminen jälleenmyyjä kuluttaja
subject_txtF Tietojärjestelmätiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_26641&index=0&size=large
title Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä
title_full Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä
title_fullStr Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä
title_full_unstemmed Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä
title_short Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä
title_sort impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät internet ostoympäristössä
title_txtP Impulssiostamiseen vaikuttavat tekijät Internet-ostoympäristössä
topic Internet-ostoympäristö verkkoliiketoiminta verkkokauppa impulssiostaminen jälleenmyyjä kuluttaja
topic_facet Internet-ostoympäristö impulssiostaminen jälleenmyyjä kuluttaja verkkokauppa verkkoliiketoiminta
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26641 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201103071863
work_keys_str_mv AT liefveldlaura impulssiostamiseenvaikuttavattekijätinternetostoympäristössä