_version_ |
1809903370522066944
|
annif_keywords_txtF_mv |
kuluttajakäyttäytyminen
ostokäyttäytyminen
Internet
kuluttajat
päätöksenteko
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
http://www.yso.fi/onto/yso/p8573
http://www.yso.fi/onto/yso/p20405
http://www.yso.fi/onto/yso/p1397
http://www.yso.fi/onto/yso/p8743
|
author |
Laitinen, Sanna
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
|
author_facet |
Laitinen, Sanna
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
Laitinen, Sanna
|
author_sort |
Laitinen, Sanna
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2012-12-06T00:01:26Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin?</title><creator>Laitinen, Sanna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other" lang="en">kuluttajakäyttäytyminen</subject><subject type="other" lang="en">ostokäyttäytyminen</subject><subject type="other" lang="en">kuluttaja</subject><subject type="other" lang="en">ostopäätösprosessi</subject><subject type="other" lang="en">ostoprosessi</subject><subject type="other" lang="en">elektroninen kauppa</subject><subject type="other" lang="en">verkkokauppa</subject><available>2011-03-03T06:39:11Z</available><issued>2011</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26629</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201103031848</identifier><language type="iso">fin</language><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Luettavissa tekijänoikeudellisista syistä vain Jyväskylän yliopiston Tietojenkäsittelytieteiden laitoksella.</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201103031848</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/26629/1/Sanna.Laitinen.pdf" name="Sanna.Laitinen.pdf" type="application/pdf" length="649089" sequence="1"/><recordID>123456789_26629</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_26629
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:49:15Z
|
main_date |
2011-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2011
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/26629\/1\/Sanna.Laitinen.pdf","text":"Sanna.Laitinen.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2011-12-06T00:01:26Z
|
publishDate |
2011
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Laitinen, Sanna
Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin?
kuluttajakäyttäytyminen
ostokäyttäytyminen
kuluttaja
ostopäätösprosessi
ostoprosessi
elektroninen kauppa
verkkokauppa
|
subject_txtF |
Tietojärjestelmätiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_26629&index=0&size=large
|
title |
Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin?
|
title_full |
Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin?
|
title_fullStr |
Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin?
Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin?
|
title_full_unstemmed |
Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin?
Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin?
|
title_short |
Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin?
|
title_sort |
kuluttajakäyttäytyminen internetissä miten internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin
|
title_txtP |
Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin?
|
topic |
kuluttajakäyttäytyminen
ostokäyttäytyminen
kuluttaja
ostopäätösprosessi
ostoprosessi
elektroninen kauppa
verkkokauppa
|
topic_facet |
elektroninen kauppa
kuluttaja
kuluttajakäyttäytyminen
ostokäyttäytyminen
ostoprosessi
ostopäätösprosessi
verkkokauppa
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26629
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201103031848
|
work_keys_str_mv |
AT laitinensanna kuluttajakäyttäytymineninternetissämiteninternetvaikuttaakuluttajanostopäätösprose
|