_version_ 1809903370522066944
annif_keywords_txtF_mv kuluttajakäyttäytyminen ostokäyttäytyminen Internet kuluttajat päätöksenteko
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 http://www.yso.fi/onto/yso/p20405 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p8743
author Laitinen, Sanna
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science
author_facet Laitinen, Sanna Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science Laitinen, Sanna
author_sort Laitinen, Sanna
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2012-12-06T00:01:26Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen Internetiss&#xE4;: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;sprosessiin?</title><creator>Laitinen, Sanna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other" lang="en">kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="other" lang="en">ostok&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="other" lang="en">kuluttaja</subject><subject type="other" lang="en">ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;sprosessi</subject><subject type="other" lang="en">ostoprosessi</subject><subject type="other" lang="en">elektroninen kauppa</subject><subject type="other" lang="en">verkkokauppa</subject><available>2011-03-03T06:39:11Z</available><issued>2011</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26629</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201103031848</identifier><language type="iso">fin</language><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Luettavissa tekij&#xE4;noikeudellisista syist&#xE4; vain Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston Tietojenk&#xE4;sittelytieteiden laitoksella.</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201103031848</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/26629/1/Sanna.Laitinen.pdf" name="Sanna.Laitinen.pdf" type="application/pdf" length="649089" sequence="1"/><recordID>123456789_26629</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_26629
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:15Z
main_date 2011-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2011
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/26629\/1\/Sanna.Laitinen.pdf","text":"Sanna.Laitinen.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2011-12-06T00:01:26Z
publishDate 2011
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Laitinen, Sanna Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin? kuluttajakäyttäytyminen ostokäyttäytyminen kuluttaja ostopäätösprosessi ostoprosessi elektroninen kauppa verkkokauppa
subject_txtF Tietojärjestelmätiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_26629&index=0&size=large
title Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin?
title_full Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin?
title_fullStr Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin? Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin?
title_full_unstemmed Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin? Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin?
title_short Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin?
title_sort kuluttajakäyttäytyminen internetissä miten internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin
title_txtP Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin?
topic kuluttajakäyttäytyminen ostokäyttäytyminen kuluttaja ostopäätösprosessi ostoprosessi elektroninen kauppa verkkokauppa
topic_facet elektroninen kauppa kuluttaja kuluttajakäyttäytyminen ostokäyttäytyminen ostoprosessi ostopäätösprosessi verkkokauppa
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26629 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201103031848
work_keys_str_mv AT laitinensanna kuluttajakäyttäytymineninternetissämiteninternetvaikuttaakuluttajanostopäätösprose