APA-viite (7. p.)

Laitinen, S., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., Informaatioteknologia, Technology, I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2011). Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin?

Chicago-viite (17. p.)

Laitinen, Sanna, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet Vaikuttaa Kuluttajan Ostopäätösprosessiin? 2011.

MLA-viite (9. p.)

Laitinen, Sanna, et al. Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet Vaikuttaa Kuluttajan Ostopäätösprosessiin? 2011.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.