_version_ 1809903370173939712
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media Internet digitaalinen markkinointi markkinointi viestintä
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p20405 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p36
author Lax, Antti
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science
author_facet Lax, Antti Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science Lax, Antti
author_sort Lax, Antti
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2012-12-06T00:01:26Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sosiaalisen median hy&#xF6;dynt&#xE4;minen suusanallisessa e-markkinoinnissa</title><creator>Lax, Antti</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other" lang="en">Word-of-Mouth-markkinointi</subject><subject type="other" lang="en">suusanallinen markkinointi</subject><subject type="other" lang="en">viraalimarkkinointi</subject><subject type="other" lang="en">buzz-markkinointi</subject><subject type="other" lang="en">sosiaalinen media</subject><subject type="other" lang="en">Web 2.0</subject><subject type="other" lang="en">yhteis&#xF6;tuotanto</subject><subject type="other" lang="en">e-markkinointi</subject><available>2011-03-03T06:37:13Z</available><issued>2011</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26627</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201103031846</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201103031846</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/26627/1/Antti.Lax.pdf" name="Antti.Lax.pdf" type="application/pdf" length="395849" sequence="1"/><recordID>123456789_26627</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_26627
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:48Z
main_date 2011-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2011
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/26627\/1\/Antti.Lax.pdf","text":"Antti.Lax.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2011-12-06T00:01:26Z
publishDate 2011
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Lax, Antti Sosiaalisen median hyödyntäminen suusanallisessa e-markkinoinnissa Word-of-Mouth-markkinointi suusanallinen markkinointi viraalimarkkinointi buzz-markkinointi sosiaalinen media Web 2.0 yhteisötuotanto e-markkinointi
subject_txtF Tietojärjestelmätiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_26627&index=0&size=large
title Sosiaalisen median hyödyntäminen suusanallisessa e-markkinoinnissa
title_full Sosiaalisen median hyödyntäminen suusanallisessa e-markkinoinnissa
title_fullStr Sosiaalisen median hyödyntäminen suusanallisessa e-markkinoinnissa Sosiaalisen median hyödyntäminen suusanallisessa e-markkinoinnissa
title_full_unstemmed Sosiaalisen median hyödyntäminen suusanallisessa e-markkinoinnissa Sosiaalisen median hyödyntäminen suusanallisessa e-markkinoinnissa
title_short Sosiaalisen median hyödyntäminen suusanallisessa e-markkinoinnissa
title_sort sosiaalisen median hyödyntäminen suusanallisessa e markkinoinnissa
title_txtP Sosiaalisen median hyödyntäminen suusanallisessa e-markkinoinnissa
topic Word-of-Mouth-markkinointi suusanallinen markkinointi viraalimarkkinointi buzz-markkinointi sosiaalinen media Web 2.0 yhteisötuotanto e-markkinointi
topic_facet Web 2.0 Word-of-Mouth-markkinointi buzz-markkinointi e-markkinointi sosiaalinen media suusanallinen markkinointi viraalimarkkinointi yhteisötuotanto
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26627 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201103031846
work_keys_str_mv AT laxantti sosiaalisenmedianhyödyntäminensuusanallisessaemarkkinoinnissa