Koetun riskin vaikutus asiakkaan kokemaan arvoon ja tyytyväisyyteen

Kilpailuedun saavuttaminen käy yritysmaailmassa jatkuvasti haasteellisemmaksi, sillä yritysten välinen kilpailu on entistä kovempaa, ja kilpailijoiden suuri määrä tekee erottautumisen vaikeammaksi. Lisäksi asiakkaista on tullut entistä vaativampia, koska heillä on entistä hallussaan enemmän tietämys...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tolvanen, Paula
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2010
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26584
Search Result 1

Koetun riskin vaikutus asiakkaan kokemaan arvoon ja tyytyväisyyteen Tekijä Tolvanen, Paula

Julkaistu 2010
Pro gradu
Search Result 2

Koetun riskin vaikutus asiakkaan kokemaan arvoon ja tyytyväisyyteen Tekijä Tolvanen, Paula

Julkaistu 2010
Hae kokoteksti
Pro gradu