Liikemerkki viestinä fenomenologinen ja semioottinen tapaustutkimus Helsingin yliopiston liikemerkistä

Tutkimus tarkastelee Helsingin yliopiston liikemerkkiä fenomenologisin tavoin ja semioottisia viestejä tulkiten. Siinä käydään läpi liikemerkin synty ja sen välittämän viestin kehitys kahden uudistuksen kautta. Työssä tarkastellaan myös liikemerkin vaikutusta organisaation yrityskuvaan ja visuaalise...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kovero, Tapio
Muut tekijät: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Art and Cultural Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2011
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26524