Sponsorointistrategiat, sponsorointikohteiden valinta ja hyödyntäminen

Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten sponsorointi nähdään kohdeorganisaatioissa. Tutkimuskirjallisuuden ja esihaastattelujen perusteella erityisiksi mielenkiinnon kohteiksi nousivat yritysten sponsorointistrategiat, millä perusteilla sponsorointikohteita valitaan ja miten sponsorointia hyö...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Lahtinen, Eero
Other Authors: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Viestintätieteiden laitos, Department of Communication, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2010
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/25812
Search Result 1

Sponsorointistrategiat, sponsorointikohteiden valinta ja hyödyntäminen by Lahtinen, Eero

Published 2010
Get full text
Master's thesis