Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
Käytetyt suodattimet:
Asiasanat: Poista suodatin tulonjako
Sivu ladataan uudelleen, kun suodatin poistetaan.
Poista rajaukset
Sivu ladataan uudelleen, kun suodatin poistetaan.
Poista rajaukset
Näytä rajaukset (1)
Asiasanat: Poista suodatin tulonjako
  • The effect of language environ...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
The effect of language environment on learning the letter-sound correspondence through graphogame : case stories of eight immigrant children in Finland

The effect of language environment on learning the letter-sound correspondence through graphogame case stories of eight immigrant children in Finland

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Oksanen, Laura
Muut tekijät: Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2010
Aiheet:
Psykologia
Psychology
202
Ekapeli
fonologia
harjoitukset
venäläiset
maahanmuuttajat
toinen kieli
kaksikielisyys
lukeminen
lapset
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/25128
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/25128

Samankaltaisia teoksia

  • The effect of language environment on learning the letter-sound correspondence through graphogame : case stories of eight immigrant children in Finland
    Tekijä: Oksanen, Laura
    Julkaistu: (2010)
  • Tietokonepeli maahanmuuttajaoppilaan suomen kielen äännejärjestelmän erityispiirteiden oppimisen tukena
    Tekijä: Saarikoski, Annika
    Julkaistu: (2005)
  • Kirjainten tunnistamista selittävät tekijät Ekapelin oppimisympäristössä
    Tekijä: Björn, Heini
    Julkaistu: (2005)
  • The effect of computer-assisted letter-sound correspondence training on learning to read in Zambia
    Tekijä: Chilufya, James
    Julkaistu: (2008)
  • The effect of computer-assisted letter-sound correspondence training on learning to read in Zambia
    Tekijä: Chilufya, James
    Julkaistu: (2008)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus