Ahonen, J., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, H. j. e., Ethnology, D. o. H. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (1996). Naamiososiologiaa ja mielikuvamasuuneja: Artistinen silmäys "yhteiskunnalliseen mainontaan" manipulatiivisena mahtina barokkiajan Euroopassa.
Chicago-viite (17. p.)Ahonen, Juha, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Historian ja etnologian laitos, Department of History and Ethnology, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Naamiososiologiaa Ja Mielikuvamasuuneja: Artistinen Silmäys "Yhteiskunnalliseen Mainontaan" Manipulatiivisena Mahtina Barokkiajan Euroopassa. 1996.
MLA-viite (9. p.)Ahonen, Juha, et al. Naamiososiologiaa Ja Mielikuvamasuuneja: Artistinen Silmäys "Yhteiskunnalliseen Mainontaan" Manipulatiivisena Mahtina Barokkiajan Euroopassa. 1996.