Ahonen, J., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, H. j. e., Ethnology, D. o. H. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (1996). Naamiososiologiaa ja mielikuvamasuuneja: Artistinen silmäys "yhteiskunnalliseen mainontaan" manipulatiivisena mahtina barokkiajan Euroopassa.
Chicago Style (17th ed.) CitationAhonen, Juha, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Historian ja etnologian laitos, Department of History and Ethnology, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Naamiososiologiaa Ja Mielikuvamasuuneja: Artistinen Silmäys "Yhteiskunnalliseen Mainontaan" Manipulatiivisena Mahtina Barokkiajan Euroopassa. 1996.
MLA (9th ed.) CitationAhonen, Juha, et al. Naamiososiologiaa Ja Mielikuvamasuuneja: Artistinen Silmäys "Yhteiskunnalliseen Mainontaan" Manipulatiivisena Mahtina Barokkiajan Euroopassa. 1996.