APA (7th ed.) Citation

Ahonen, J., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, H. j. e., Ethnology, D. o. H. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (1996). Naamiososiologiaa ja mielikuvamasuuneja: Artistinen silmäys "yhteiskunnalliseen mainontaan" manipulatiivisena mahtina barokkiajan Euroopassa.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Ahonen, Juha, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Historian ja etnologian laitos, Department of History and Ethnology, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Naamiososiologiaa Ja Mielikuvamasuuneja: Artistinen Silmäys "Yhteiskunnalliseen Mainontaan" Manipulatiivisena Mahtina Barokkiajan Euroopassa. 1996.

MLA (9th ed.) Citation

Ahonen, Juha, et al. Naamiososiologiaa Ja Mielikuvamasuuneja: Artistinen Silmäys "Yhteiskunnalliseen Mainontaan" Manipulatiivisena Mahtina Barokkiajan Euroopassa. 1996.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.