Representationer av svenska kulturen och identiteten i gymnasieläroböcker i A-svenska

Tutkielmamme tarkoitus on selvittää, miten ja kuinka paljon ruotsalaista kulttuuria ja identiteettiä kuvataan lukion A-ruotsin oppikirjoissa. Hypoteesimme on, että kulttuuria esitetään oppikirjoissa, mutta käsittely ei ole mielenkiintoista ja se jää pinnalliseksi sekä stereotyyppiseksi. Tutkimuks...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Salo, Sira, Makkonen, Mia
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:swe
Julkaistu: 2010
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/24436