Tavaratalon taustamusiikin huomioitavuus ja asiakkaiden suhtautuminen taustamusiikkiin

Musiikkipsykologisissa tutkimuksissa on havaittu, että julkisissa tiloissa soivalla taustamusiikilla on mahdollista vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen. Taustamusiikille on tunnuksenomaista pyrkimys huomaamattomuuteen. Se ei saa häiritä tilassa liikkuvia ihmisiä eikä vetää heidän huomiotaan puoleens...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Toivola, Sanna
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2010
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/23208