Salo, M., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., laitos, T., Systems, D. o. C. S. a. I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2009). Myyjään kohdistuva luottamus verkkohuutokaupoissa: Luottamuksen vaikutukset ostokäyttäytymiseen Huuto.net -palvelussa.
Chicago-viite (17. p.)Salo, Markus, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Myyjään Kohdistuva Luottamus Verkkohuutokaupoissa: Luottamuksen Vaikutukset Ostokäyttäytymiseen Huuto.net -palvelussa. 2009.
MLA-viite (9. p.)Salo, Markus, et al. Myyjään Kohdistuva Luottamus Verkkohuutokaupoissa: Luottamuksen Vaikutukset Ostokäyttäytymiseen Huuto.net -palvelussa. 2009.