Salo, M., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., laitos, T., Systems, D. o. C. S. a. I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2009). Myyjään kohdistuva luottamus verkkohuutokaupoissa: Luottamuksen vaikutukset ostokäyttäytymiseen Huuto.net -palvelussa.
Chicago Style (17th ed.) CitationSalo, Markus, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Myyjään Kohdistuva Luottamus Verkkohuutokaupoissa: Luottamuksen Vaikutukset Ostokäyttäytymiseen Huuto.net -palvelussa. 2009.
MLA (9th ed.) CitationSalo, Markus, et al. Myyjään Kohdistuva Luottamus Verkkohuutokaupoissa: Luottamuksen Vaikutukset Ostokäyttäytymiseen Huuto.net -palvelussa. 2009.