Ostopäätöksen mallintaminen sekä perinteisen- ja verkkokaupankäynnin erot

 Aninko, Jaakko Tietojärjestelmätieteen kandidaatintutkielma /Jaakko Aninko Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2008, 34 s. Kandidaatin tutkielmassa selvitetään kuluttajan ostopäätökseen vaikuttavia tekijöitä, ostoprosessien vaiheiden kehitystä ja verkkokaupan etuja kuluttajalle verrattuna tavalli...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Aninko, Jaakko
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2008
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/21750