Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Luokanopettajien ja luokanopet...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Luokanopettajien ja luokanopettajaksi opiskelevien kokemuksia ja näkemyksiä oppilaiden tunteiden kohtaamisesta

Luokanopettajien ja luokanopettajaksi opiskelevien kokemuksia ja näkemyksiä oppilaiden tunteiden kohtaamisesta

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Bom, Minna, Minkkinen, Mia
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2009
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
tunteet
kohtaaminen
opettajat
oppilaat
vuorovaikutus
tunne-elämän kehitys
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/20024
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/20024

Similar Items

  • Luokanopettajien ja luokanopettajaksi opiskelevien kokemuksia ja näkemyksiä oppilaiden tunteiden kohtaamisesta
    by: Bom, Minna
    Published: (2009)
  • "Ymmärrä mua" : lapsen kehityksen tukeminen tunnekasvatuksen keinoin
    by: Karjalainen, Noora
    Published: (2008)
  • Luokanopettajien ja laaja-alaisten erityisopettajien käsitykset oppilaiden tunne-elämän häiriöistä ja niihin puuttumisesta
    by: Ainali, Eliisa
    Published: (1992)
  • Improvisational music therapy and perception of emotions in music by people with depression
    by: Punkanen, Marko
    Published: (2011)
  • Improvisational music therapy and perception of emotions in music by people with depression
    by: Punkanen, Marko
    Published: (2011)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report