Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "No ainahan siitä lukemisesta...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Export Ready — 
"No ainahan siitä lukemisesta jottain hyötyä on" : yhdeksäsluokkalaiset pojat lukijoina vapaa-ajalla ja koulussa

"No ainahan siitä lukemisesta jottain hyötyä on" yhdeksäsluokkalaiset pojat lukijoina vapaa-ajalla ja koulussa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Laaksonen, Sanna
Other Authors: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Kielten laitos, Department of Languages, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2009
Subjects:
Suomen kieli
Finnish
309
lukeminen
koululaiset
vapaa-aika
harrastukset
pojat (ikäryhmät)
kasvatus
äidinkieli
pojat
opetus
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/19615
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/19615

Similar Items

  • "No ainahan siitä lukemisesta jottain hyötyä on" : yhdeksäsluokkalaiset pojat lukijoina vapaa-ajalla ja koulussa
    by: Laaksonen, Sanna
    Published: (2009)
  • Suomalaislasten lukemissujuvuuden kehitys toisen kouluvuoden aikana
    by: Pöyliö, Hanna, kirjoittaja
    Published: (2014)
  • Yhdeksäsluokkalaisten kokemuksia koulun uintitunneilta
    by: Latvala, Riitta
    Published: (2005)
  • Kouluviihtyvyys ja koulumenestys perusopetuksessa -pitkittäistutkimus
    by: Kuorelahti, Sohvi
    Published: (2008)
  • Koululaisten tanssiasenteet ja -käsitykset : tutkimus poikien ja tyttöjen tanssiasenteista ja -käsityksistä ja niiden selittymisestä
    by: Mäkinen, Anna-Maria
    Published: (2003)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report