Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Parasta on aloittaa siitä, ku...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Parasta on aloittaa siitä, kuinka minä ja matematiikka tapasimme." tyttöjen ja naisten matemaattisten opiskeluvalintojen syitä ja taustatekijöitä

"Parasta on aloittaa siitä, kuinka minä ja matematiikka tapasimme." tyttöjen ja naisten matemaattisten opiskeluvalintojen syitä ja taustatekijöitä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Perälä, Päivi
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2004
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
tytöt
matematiikka
motivaatio
minäkuva
opiskelu
valinta
naiset
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/19409
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Summary:

Similar Items

  • "Parasta on aloittaa siitä, kuinka minä ja matematiikka tapasimme." : tyttöjen ja naisten matemaattisten opiskeluvalintojen syitä ja taustatekijöitä
    by: Perälä, Päivi
    Published: (2004)
  • Syitä ja perusteita liikunnan sivuainevalintaan
    by: Kutvonen, Eki
    Published: (2008)
  • Valinnasta lähtevä toiminnallinen käyttäytyminen : elämänkaarellinen tutkimus vankeudesta ja siitä selviytymisen kokemuksista
    by: Viikki-Ripatti, Sari
    Published: (2007)
  • Rahoitusratkaisun ominaisuuksien vaikutus investointisuunnitelman rahoittamisessa
    by: Iskala, Juha
    Published: (1990)
  • Siirtotienvalintaongelman optimoinnista
    by: Ahonen, Pasi
    Published: (2003)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report