Lehmuskoski, M., tiedekunta, K., Education, F. o., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2007). Ei lasten välistä huomiointia ole olemassa ilman aikuisten keskinäistä huomiointia: Kontekstianalyysi ja ammatillisen kehittymisen prosessi päiväkotien henkilöstön kokemana.
Chicago-viite (17. p.)Lehmuskoski, Minna, Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Ei Lasten Välistä Huomiointia Ole Olemassa Ilman Aikuisten Keskinäistä Huomiointia: Kontekstianalyysi Ja Ammatillisen Kehittymisen Prosessi Päiväkotien Henkilöstön Kokemana. 2007.
MLA-viite (9. p.)Lehmuskoski, Minna, et al. Ei Lasten Välistä Huomiointia Ole Olemassa Ilman Aikuisten Keskinäistä Huomiointia: Kontekstianalyysi Ja Ammatillisen Kehittymisen Prosessi Päiväkotien Henkilöstön Kokemana. 2007.