Lehmuskoski, M., tiedekunta, K., Education, F. o., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2007). Ei lasten välistä huomiointia ole olemassa ilman aikuisten keskinäistä huomiointia: Kontekstianalyysi ja ammatillisen kehittymisen prosessi päiväkotien henkilöstön kokemana.
Chicago Style (17th ed.) CitationLehmuskoski, Minna, Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Ei Lasten Välistä Huomiointia Ole Olemassa Ilman Aikuisten Keskinäistä Huomiointia: Kontekstianalyysi Ja Ammatillisen Kehittymisen Prosessi Päiväkotien Henkilöstön Kokemana. 2007.
MLA (9th ed.) CitationLehmuskoski, Minna, et al. Ei Lasten Välistä Huomiointia Ole Olemassa Ilman Aikuisten Keskinäistä Huomiointia: Kontekstianalyysi Ja Ammatillisen Kehittymisen Prosessi Päiväkotien Henkilöstön Kokemana. 2007.