APA-viite (7. p.)

Rahja, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2001). Virtuaaliyhteisöjen kuluttajamarkkinat: Tulevaisuuden haasteita digitaalisten tuotteiden ja palvelujen myynnissä.

Chicago-viite (17. p.)

Rahja, Jani, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Virtuaaliyhteisöjen Kuluttajamarkkinat: Tulevaisuuden Haasteita Digitaalisten Tuotteiden Ja Palvelujen Myynnissä. 2001.

MLA-viite (9. p.)

Rahja, Jani, et al. Virtuaaliyhteisöjen Kuluttajamarkkinat: Tulevaisuuden Haasteita Digitaalisten Tuotteiden Ja Palvelujen Myynnissä. 2001.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.