APA (7th ed.) Citation

Rahja, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2001). Virtuaaliyhteisöjen kuluttajamarkkinat: Tulevaisuuden haasteita digitaalisten tuotteiden ja palvelujen myynnissä.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Rahja, Jani, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Virtuaaliyhteisöjen Kuluttajamarkkinat: Tulevaisuuden Haasteita Digitaalisten Tuotteiden Ja Palvelujen Myynnissä. 2001.

MLA (9th ed.) Citation

Rahja, Jani, et al. Virtuaaliyhteisöjen Kuluttajamarkkinat: Tulevaisuuden Haasteita Digitaalisten Tuotteiden Ja Palvelujen Myynnissä. 2001.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.