Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Les moyens d'atténuation et de...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Les moyens d'atténuation et de persuasion dans la correspondance commerciale française : analyse d'après la théorie des actes de langage

Les moyens d'atténuation et de persuasion dans la correspondance commerciale française analyse d'après la théorie des actes de langage

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Wanhatalo, Katriina
Muut tekijät: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Kielten laitos, Department of Languages, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fra
Julkaistu: 1997
Aiheet:
correspondance commerciale française
moyens d'atténuation
moyens de persuasion
3072
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/13726
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Henkilökuntanäyttö

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/13726

Samankaltaisia teoksia

  • La proposition relative dans l'Heptaméron de Marguerite de Navarre
    Tekijä: Leinonen, Katja
    Julkaistu: (1998)
  • La proposition relative dans l'Heptaméron de Marguerite de Navarre
    Tekijä: Leinonen, Katja
    Julkaistu: (1998)
  • Argumentative and persuasive wordplay in print advertisements
    Tekijä: Hopeela, Janne
    Julkaistu: (1993)
  • The effect of computer-assisted letter-sound correspondence training on learning to read in Zambia
    Tekijä: Chilufya, James
    Julkaistu: (2008)
  • Persuasion tactics used in corporate and activists’ communication
    Tekijä: Arti, Alina
    Julkaistu: (2023)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus