Draamakokemusten äärellä prosessidraaman oppimispotentiaali opettajaksi opiskelevien kokemusten valossa
Draamatyöskentely tekee mahdolliseksi laaja-alaisten oppimisen tasojen saavuttamisen. Tällöin oppiminen nähdään merkitysten laadullisena muutoksena tai todellisuuden parempaan ymmärtämiseen tähtäävänä toimintana. Draamatyöskentely johtaa käsitellyn aiheen laajempaan ja syvällisempään ymmärtämiseen....
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | , , , |
Format: | Doctoral dissertation |
Language: | fin |
Published: |
2004
|
Subjects: | |
Online Access: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/13369 |
Search Result 1
Draamakokemusten äärellä : prosessidraaman oppimispotentiaali opettajaksi opiskelevien kokemusten valossa
Published 2004
Get full text
Doctoral dissertation
Search Result 2
Draamakokemusten äärellä : prosessidraaman oppimispotentiaali opettajaksi opiskelevien kokemusten valossa
Published 2004
Doctoral dissertation