Tuhkanen, S., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, V., Communication, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2003). Sponsorointi brandin rakentamisen, markkinoinnin ja liiketoiminnan sekä yrityksen arvojen vahvistamisen tukena.
Chicago-viite (17. p.)Tuhkanen, Sanna, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Viestintätieteiden laitos, Department of Communication, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Sponsorointi Brandin Rakentamisen, Markkinoinnin Ja Liiketoiminnan Sekä Yrityksen Arvojen Vahvistamisen Tukena. 2003.
MLA-viite (9. p.)Tuhkanen, Sanna, et al. Sponsorointi Brandin Rakentamisen, Markkinoinnin Ja Liiketoiminnan Sekä Yrityksen Arvojen Vahvistamisen Tukena. 2003.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.