Tuhkanen, S., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, V., Communication, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2003). Sponsorointi brandin rakentamisen, markkinoinnin ja liiketoiminnan sekä yrityksen arvojen vahvistamisen tukena.
Chicago Style (17th ed.) CitationTuhkanen, Sanna, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Viestintätieteiden laitos, Department of Communication, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Sponsorointi Brandin Rakentamisen, Markkinoinnin Ja Liiketoiminnan Sekä Yrityksen Arvojen Vahvistamisen Tukena. 2003.
MLA (9th ed.) CitationTuhkanen, Sanna, et al. Sponsorointi Brandin Rakentamisen, Markkinoinnin Ja Liiketoiminnan Sekä Yrityksen Arvojen Vahvistamisen Tukena. 2003.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.