Järvi, H., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, V., Communication, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (1999). "Sisäinen markkinoija vai johdon kirjuri?": Viestinnän ammattilaisen rooli organisaation sisäisessä viestinnässä.
Chicago Style (17th ed.) CitationJärvi, Heli, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Viestintätieteiden laitos, Department of Communication, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. "Sisäinen Markkinoija Vai Johdon Kirjuri?": Viestinnän Ammattilaisen Rooli Organisaation Sisäisessä Viestinnässä. 1999.
MLA (9th ed.) CitationJärvi, Heli, et al. "Sisäinen Markkinoija Vai Johdon Kirjuri?": Viestinnän Ammattilaisen Rooli Organisaation Sisäisessä Viestinnässä. 1999.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.