Järvi, H., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, V., Communication, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (1999). "Sisäinen markkinoija vai johdon kirjuri?": Viestinnän ammattilaisen rooli organisaation sisäisessä viestinnässä.
Chicago-viite (17. p.)Järvi, Heli, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Viestintätieteiden laitos, Department of Communication, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. "Sisäinen Markkinoija Vai Johdon Kirjuri?": Viestinnän Ammattilaisen Rooli Organisaation Sisäisessä Viestinnässä. 1999.
MLA-viite (9. p.)Järvi, Heli, et al. "Sisäinen Markkinoija Vai Johdon Kirjuri?": Viestinnän Ammattilaisen Rooli Organisaation Sisäisessä Viestinnässä. 1999.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.