Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Voimaannuttaako lisäopetus?
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Voimaannuttaako lisäopetus? : nuorten kokemuksia Jyväskylän näkövammaisten koulun 10.-luokasta

Voimaannuttaako lisäopetus? nuorten kokemuksia Jyväskylän näkövammaisten koulun 10.-luokasta

Bibliographic Details
Main Author: Leivonen, Markus
Other Authors: Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Department of Social Sciences and Philosophy, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2006
Subjects:
Jyväskylän näkövammaisten koulu
Yhteiskuntapolitiikka
Social Policy
209
empowerment
lisäopetus
näkövammaiset
nuoret
etnografia
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/12743
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/12743

Similar Items

  • Lisäopetus kehitysvammaisen jatko-opintovalmiuksien kehittäjänä harjaantumisopetuksessa
    by: Panttila, Hanna
    Published: (1999)
  • Lisäopetus kehitysvammaisen jatko-opintovalmiuksien kehittäjänä harjaantumisopetuksessa
    by: Panttila, Hanna
    Published: (1999)
  • Miten lisäopetus hyödyttää oppilaita? : "varmaa sillai että on joutunu ite ottamaa vastuuta, kai siinä on kasvanu"
    by: Kemppainen, Sari
    Published: (2001)
  • Miten lisäopetus hyödyttää oppilaita? : "varmaa sillai että on joutunu ite ottamaa vastuuta, kai siinä on kasvanu"
    by: Kemppainen, Sari
    Published: (2001)
  • Hopesta potkua elämään : käytökseltään haastavien oppilaiden elämänhallinta ja koulunkäynti
    by: Nuolikoski, Anne
    Published: (1998)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report