APA-viite (7. p.)

Markkio, S., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, T. j. k. t., Studies, D. o. A. a. C., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2006). Kultaisena kuohuvan Lapin Kullan vetovoima: Lapin Kullan televisiomainonnan visuaalinen kerronnallinen muutos ja verkkopalvelun osuus televisiokampanjan tukena.

Chicago-viite (17. p.)

Markkio, Susanna, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Art and Cultural Studies, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Kultaisena Kuohuvan Lapin Kullan Vetovoima: Lapin Kullan Televisiomainonnan Visuaalinen Kerronnallinen Muutos Ja Verkkopalvelun Osuus Televisiokampanjan Tukena. 2006.

MLA-viite (9. p.)

Markkio, Susanna, et al. Kultaisena Kuohuvan Lapin Kullan Vetovoima: Lapin Kullan Televisiomainonnan Visuaalinen Kerronnallinen Muutos Ja Verkkopalvelun Osuus Televisiokampanjan Tukena. 2006.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.