Markkio, S., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, T. j. k. t., Studies, D. o. A. a. C., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2006). Kultaisena kuohuvan Lapin Kullan vetovoima: Lapin Kullan televisiomainonnan visuaalinen kerronnallinen muutos ja verkkopalvelun osuus televisiokampanjan tukena.
Chicago Style (17th ed.) CitationMarkkio, Susanna, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Art and Cultural Studies, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Kultaisena Kuohuvan Lapin Kullan Vetovoima: Lapin Kullan Televisiomainonnan Visuaalinen Kerronnallinen Muutos Ja Verkkopalvelun Osuus Televisiokampanjan Tukena. 2006.
MLA (9th ed.) CitationMarkkio, Susanna, et al. Kultaisena Kuohuvan Lapin Kullan Vetovoima: Lapin Kullan Televisiomainonnan Visuaalinen Kerronnallinen Muutos Ja Verkkopalvelun Osuus Televisiokampanjan Tukena. 2006.