_version_ 1793497178309656576
annif_keywords_txtF_mv kuntoutus lapset (ikäryhmät) kielellinen erityisvaikeus puhehäiriöt kognitiivinen kehitys
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p3320 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 http://www.yso.fi/onto/yso/p12073 http://www.yso.fi/onto/yso/p12074 http://www.yso.fi/onto/yso/p15532
author Nevalainen, Vesa
author2 Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Social Sciences Psykologian laitos Department of Psychology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Psykologia Psychology 202
author_facet Nevalainen, Vesa Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Social Sciences Psykologian laitos Department of Psychology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Psykologia Psychology 202 Nevalainen, Vesa
author_sort Nevalainen, Vesa
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Psykologian laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-02-07T21:00:54Z
format Lisensiaatintyö
format_ext_str_mv Opinnäyte Lisensiaatintyö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Bright Start -ohjelman soveltuminen koulunsa aloittavien dysfaattisten lasten kognitiiviseen kuntoutukseen</title><creator>Nevalainen, Vesa</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Psykologian laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Psychology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Psykologia</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Psychology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">202</contributor><subject type="other">kognitiivinen ryhm&#xE4;kuntoutus</subject><subject type="other">ohjaava opetustyyli</subject><subject type="other">kognitiiviset taidot</subject><subject type="other">oppimisen attribuutiot</subject><subject type="other">cognitively oriented group-rehabilitation</subject><subject type="other">mediated learning-style</subject><subject type="other">cognitive skills</subject><subject type="other">attributions towards learning</subject><available>2008-01-08T08:49:12Z</available><issued>1998</issued><type lang="fi">Lisensiaatinty&#xF6;</type><type lang="en">Licentiate thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10988</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-0789928</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-0789928</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/10988/1/1408.pdf" name="1408.pdf" type="application/pdf" length="5355864" sequence="1"/><recordID>123456789_10988</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_10988
language fin
last_indexed 2024-01-22T21:03:17Z
main_date 1998-01-01T00:00:00Z
main_date_str 1998
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/10988\/1\/1408.pdf","text":"1408.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 202
publication_first_indexed 1998-02-07T21:00:54Z
publishDate 1998
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Nevalainen, Vesa Bright Start -ohjelman soveltuminen koulunsa aloittavien dysfaattisten lasten kognitiiviseen kuntoutukseen kognitiivinen ryhmäkuntoutus ohjaava opetustyyli kognitiiviset taidot oppimisen attribuutiot cognitively oriented group-rehabilitation mediated learning-style cognitive skills attributions towards learning
subject_txtF Psykologia
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_10988&index=0&size=large
title Bright Start -ohjelman soveltuminen koulunsa aloittavien dysfaattisten lasten kognitiiviseen kuntoutukseen
title_full Bright Start -ohjelman soveltuminen koulunsa aloittavien dysfaattisten lasten kognitiiviseen kuntoutukseen
title_fullStr Bright Start -ohjelman soveltuminen koulunsa aloittavien dysfaattisten lasten kognitiiviseen kuntoutukseen Bright Start -ohjelman soveltuminen koulunsa aloittavien dysfaattisten lasten kognitiiviseen kuntoutukseen
title_full_unstemmed Bright Start -ohjelman soveltuminen koulunsa aloittavien dysfaattisten lasten kognitiiviseen kuntoutukseen Bright Start -ohjelman soveltuminen koulunsa aloittavien dysfaattisten lasten kognitiiviseen kuntoutukseen
title_short Bright Start -ohjelman soveltuminen koulunsa aloittavien dysfaattisten lasten kognitiiviseen kuntoutukseen
title_sort bright start ohjelman soveltuminen koulunsa aloittavien dysfaattisten lasten kognitiiviseen kuntoutukseen
title_txtP Bright Start -ohjelman soveltuminen koulunsa aloittavien dysfaattisten lasten kognitiiviseen kuntoutukseen
topic kognitiivinen ryhmäkuntoutus ohjaava opetustyyli kognitiiviset taidot oppimisen attribuutiot cognitively oriented group-rehabilitation mediated learning-style cognitive skills attributions towards learning
topic_facet attributions towards learning cognitive skills cognitively oriented group-rehabilitation kognitiivinen ryhmäkuntoutus kognitiiviset taidot mediated learning-style ohjaava opetustyyli oppimisen attribuutiot
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10988 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-0789928
work_keys_str_mv AT nevalainenvesa brightstartohjelmansoveltuminenkoulunsaaloittaviendysfaattistenlastenkognitiivise