Hartikainen, R., Peltomaa, I., tiedekunta, Y., Sciences, F. o. S., laitos, P., Psychology, D. o., . . . yliopisto, J. (2006). Ajattelu- ja tulkintastrategioiden piirteiden ja kognitiivisen suoritustason yhteydet kahdeksasluokkalaisten nuorten heikkoon koulusuoriutumiseen.
Chicago-viite (17. p.)Hartikainen, Ritva, Iina Peltomaa, Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Ajattelu- Ja Tulkintastrategioiden Piirteiden Ja Kognitiivisen Suoritustason Yhteydet Kahdeksasluokkalaisten Nuorten Heikkoon Koulusuoriutumiseen. 2006.
MLA-viite (9. p.)Hartikainen, Ritva, et al. Ajattelu- Ja Tulkintastrategioiden Piirteiden Ja Kognitiivisen Suoritustason Yhteydet Kahdeksasluokkalaisten Nuorten Heikkoon Koulusuoriutumiseen. 2006.