Hartikainen, R., Peltomaa, I., tiedekunta, Y., Sciences, F. o. S., laitos, P., Psychology, D. o., . . . yliopisto, J. (2006). Ajattelu- ja tulkintastrategioiden piirteiden ja kognitiivisen suoritustason yhteydet kahdeksasluokkalaisten nuorten heikkoon koulusuoriutumiseen.
Chicago Style (17th ed.) CitationHartikainen, Ritva, Iina Peltomaa, Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Ajattelu- Ja Tulkintastrategioiden Piirteiden Ja Kognitiivisen Suoritustason Yhteydet Kahdeksasluokkalaisten Nuorten Heikkoon Koulusuoriutumiseen. 2006.
MLA (9th ed.) CitationHartikainen, Ritva, et al. Ajattelu- Ja Tulkintastrategioiden Piirteiden Ja Kognitiivisen Suoritustason Yhteydet Kahdeksasluokkalaisten Nuorten Heikkoon Koulusuoriutumiseen. 2006.