Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
Format: Remove Filter Doctoral dissertation
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
Format: Remove Filter Doctoral dissertation
  • Autististen lasten taitojen ha...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Export Ready — 
Autististen lasten taitojen harjaantuminen

Autististen lasten taitojen harjaantuminen

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Kauria, Leena
Other Authors: Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Licentiate thesis
Language:fin
Published: 1998
Subjects:
autistinen lapsi
harjaantuminen
varhaiskuntoutus
PEP-R
Psykologia
Psychology
202
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10970
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10970

Similar Items

  • Autististen lasten taitojen harjaantuminen
    by: Kauria, Leena
    Published: (1998)
  • Autististen lasten kuntoutus TEACCH-orientoituneessa pienryhmässä päiväkodissa : neljä tapaustutkimusta
    by: Norvapalo, Päivi
    Published: (1998)
  • Autististen lasten kuntoutus TEACCH-orientoituneessa pienryhmässä päiväkodissa : neljä tapaustutkimusta
    by: Norvapalo, Päivi
    Published: (1998)
  • Autististen lasten psykologisesta tutkimisesta dynaaminen lähestymistapa
    by: Huusko-Tiitinen, Aila
    Published: (1997)
  • Ympäristökompetenssi esikouluikäisen lapsen luontosuhteen ytimenä
    by: Raasakka, Sanna
    Published: (2000)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report