Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Lasten sosiometrinen status ja...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Lasten sosiometrinen status ja koulutaitojen kehitys kahden ensimmäisen kouluvuoden aikana

Lasten sosiometrinen status ja koulutaitojen kehitys kahden ensimmäisen kouluvuoden aikana

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Hamburg, Nina
Other Authors: Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2003
Subjects:
Psykologia
Psychology
202
lapset
sosiometria
sosiaalinen asema
opintomenestys
pitkittäistutkimus
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10941
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10941

Similar Items

  • Lasten sosiometrinen status ja koulutaitojen kehitys kahden ensimmäisen kouluvuoden aikana
    by: Hamburg, Nina
    Published: (2003)
  • Sosiometrisen statuksen pysyvyys sekä vanhemman masentuneisuuden ja kasvatustyylien yhteydet lapsen sosiaaliseen asemaan
    by: Järvinen, Johanna
    Published: (2005)
  • Koulutaitojen, sisäänpäin ja ulospäin suuntautuvien ongelmien yhteydet oppilaan sosiaaliseen asemaan kuudennella luokalla : päällekkäistyvätkö ongelmat?
    by: Sistonen, Vesa
    Published: (2014)
  • Sosiaalisen statuksen pysyvyys toisen asteen koulusiirtymässä
    by: Tainio, Ilona
    Published: (2006)
  • Perhemuodon ja perheen koon yhteys lapsen sosiometriseen statukseen ensimmäisellä luokalla
    by: Kivinen, Nina, et al.
    Published: (2013)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report