Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Kouluaan aloittavan lapsen emo...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Export Ready — 
Kouluaan aloittavan lapsen emootiot epäonnistumisen ja onnistumisen oppimistilanteissa ja niiden mittaaminen

Kouluaan aloittavan lapsen emootiot epäonnistumisen ja onnistumisen oppimistilanteissa ja niiden mittaaminen

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Haapala, Kati, Hietaniemi, Leena
Other Authors: Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2006
Subjects:
emootiomittari
Psykologia
Psychology
202
reliabiliteetti
validiteetti
lapset
koulutulokkaat
tunteet
onnistuminen
epäonnistuminen
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10778
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10778

Similar Items

  • Kouluaan aloittavan lapsen emootiot epäonnistumisen ja onnistumisen oppimistilanteissa ja niiden mittaaminen
    by: Haapala, Kati
    Published: (2006)
  • Lastensuojelun avohuollon sosiaalityöntekijöiden työssä onnistumisen kokemuksia
    by: Koski, Heidi, kirjoittaja
    Published: (2016)
  • Lastensuojelun avohuollon sosiaalityöntekijöiden työssä onnistumisen kokemuksia
    by: Koski, Heidi
    Published: (2016)
  • Maskun istumatasapainotestin reliabiliteetin ja käyttökelpoisuuden mittaaminen MS-potilailla
    by: Manner, Virpi
    Published: (2005)
  • Alakouluikäisten itsearvioinnin pysyvyys ja tarkkuus
    by: Lahtinen, Leena, kirjoittaja
    Published: (2015)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report