Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Pöllötakki
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Export Ready — 
Pöllötakki : myytti opettajuudesta

Pöllötakki myytti opettajuudesta

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Luumi, Heikki
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2002
Subjects:
sosiaaliset tarpeet
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
vaatteet
vaatetus
opettajuus
opettajankoulutus
opiskelu
korkeakouluopiskelu
sosiaalinen ympäristö
korkeakouluopiskelijat
opiskelijat
merkitykset
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10715
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10715

Similar Items

  • Pöllötakki : myytti opettajuudesta
    by: Luumi, Heikki
    Published: (2002)
  • Farmarihousut merkitysten ja mielikuvien kantajana
    by: Kukkonen, Virve
    Published: (2005)
  • “Tässä ammatissa asiantuntijuus kehittyy ja kehittyy, että eihän siinä päätepistettä oo.” : luokanopettajaopiskelijoiden kokemuksia asiantuntijuudestaan ja opettajankoulutuksen merkityksestä sen kehityksessä
    by: Tiensuu, Kati, et al.
    Published: (2020)
  • "Sä oot hyvä opettaja ja sit sä käyt sen koulun" : opiskelijoiden käsityksiä opettajankoulutuslaitoksen opiskelukulttuurista
    by: Puustinen, Lauri
    Published: (2012)
  • Rakkaudesta ryhmään : hyväksytyksi tulemisen tarpeen tyydyttyminen kollektiivisen ahdistuksen lievittäjänä ryhmässä
    by: Jyväsjärvi, Heikki, et al.
    Published: (1998)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report