Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Oppilas-opettaja -suhteen kehi...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Oppilas-opettaja -suhteen kehittyminen viiden ensimmäisen kouluviikon aikana

Oppilas-opettaja -suhteen kehittyminen viiden ensimmäisen kouluviikon aikana

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Korpela, Päivi, Kumpulainen, Tarja
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 1997
Aiheet:
oppilas-opettaja -suhde
sosiaalinen oppiminen
sosiaalinen vahvistaminen
vuorovaikutus
sanallinen viestintä
sanaton viestintä
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10700
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Näytetään 1 - 1 yhteensä 1 tuloksesta
Näytä kaikki versiot (2)
Search Result 1
Oppilas-opettaja -suhteen kehittyminen viiden ensimmäisen kouluviikon aikana

Oppilas-opettaja -suhteen kehittyminen viiden ensimmäisen kouluviikon aikana Tekijä Korpela, Päivi

Julkaistu 1997
Hyllypaikka: Lataa…
Sijainti: Lataa…
Hae kokoteksti
Pro gradu
Näytä kaikki versiot (2)

Samankaltaisia teoksia

  • Oppilas-opettaja -suhteen kehittyminen viiden ensimmäisen kouluviikon aikana
    Tekijä: Korpela, Päivi
    Julkaistu: (1997)
  • Musiikki liittää ihmiset yhteen : vuorovaikutteisuus muistisairaiden ryhmämusiikkituokioissa
    Tekijä: Heinonen, Saara, kirjoittaja
    Julkaistu: (2017)
  • Hiihdonopettajien vuorovaikutusosaaminen
    Tekijä: Pöllänen, Helena, kirjoittaja
    Julkaistu: (2016)
  • Capoeira rituaalina : non-verbaalisen ja verbaalisen viestinnän elementit rituaalin ilmentyminä
    Tekijä: Runonen-Väinämö, Suvi
    Julkaistu: (2011)
  • Opettajan sanallisen ja sanattoman viestinnän merkitys kuudesluokkalaisten oppimiselle koululiikunnassa
    Tekijä: Forsberg, Erika, et al.
    Julkaistu: (2011)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus