Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Esi- ja alkuopetuksen yhteisty...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Esi- ja alkuopetuksen yhteistyön merkitys oppilaan kouluvalmiuden vahvistajana

Esi- ja alkuopetuksen yhteistyön merkitys oppilaan kouluvalmiuden vahvistajana

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Oksanen, Jaakko
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2002
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
esiopetus
alkuopetus
koulukypsyys
luokanopettajat
lastentarhanopettajat
yhteistyö
opetussuunnitelmat
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10696
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10696

Similar Items

  • Esi- ja alkuopetuksen yhteistyön merkitys oppilaan kouluvalmiuden vahvistajana
    by: Oksanen, Jaakko
    Published: (2002)
  • Esi- ja alkuopetus yhdessä vai erikseen : luokanopettajien ja lastentarhanopettajien käsityksiä alkuluokasta
    by: Tommola, Tia
    Published: (2014)
  • Esi- ja alkuopetuksen yleistavoitteiden yhtenevyyden kehitys vuosien 1994-2002 opetussuunnitelmien perusteissa
    by: Suokko, Salla
    Published: (2004)
  • Opettajien näkemyksiä moniammatillisen yhteistyön rakentumisen tekijöistä esi- ja alkuopetuksen välillä
    by: Kiikka, Heidi
    Published: (2024)
  • Esi- ja alkuopetuksen yleistavoitteiden yhtenevyyden kehitys vuosien 1994-2002 opetussuunnitelmien perusteissa
    by: Suokko, Salla
    Published: (2004)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report