Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Koulu kylän keskuksena ja eri-...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Koulu kylän keskuksena ja eri-ikäisten monitoimitilana : tapaustutkimus kyläkoulun monista merkityksistä kyläyhteisölleen

Koulu kylän keskuksena ja eri-ikäisten monitoimitilana tapaustutkimus kyläkoulun monista merkityksistä kyläyhteisölleen

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Viertola, Mari
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1999
Subjects:
kyläyhteisö
kyläkoulu
kylätalo
toimintatutkimus
tutkiva opettaja
etnografia
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10593
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10593

Similar Items

  • Koulu kylän keskuksena ja eri-ikäisten monitoimitilana : tapaustutkimus kyläkoulun monista merkityksistä kyläyhteisölleen
    by: Viertola, Mari
    Published: (1999)
  • Kyläkoulun tehtävät ja rooli yhteisössään kyläläisten näkökulmasta
    by: Valjakka, Leena
    Published: (1995)
  • "Koulu on päässyt vankilasta" : ilon pedagogiikkaa Halmeniemen vapaalla kyläkoululla
    by: Vainio, Harri
    Published: (2007)
  • Kahvinkeittoa ja kulttuurityötä : naistoimijan rooli työväenyhdistyksessä 1920 - 1930-luvulla
    by: Hytönen, Marja
    Published: (1999)
  • "Koulu on päässyt vankilasta" : ilon pedagogiikkaa Halmeniemen vapaalla kyläkoululla
    by: Vainio, Harri
    Published: (2007)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report