Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Verkko-opiskelu - missä vain,...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Verkko-opiskelu - missä vain, milloin vain? : Averkon EkoPro -kurssin opiskelijoiden ja ohjaajan kokemuksia verkko-opiskelusta

Verkko-opiskelu - missä vain, milloin vain? Averkon EkoPro -kurssin opiskelijoiden ja ohjaajan kokemuksia verkko-opiskelusta

Bibliographic Details
Main Authors: Laine, Sari, Lehtola, Janika
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1998
Subjects:
konstruktivismi
verkkopedagogiikka
avoimet oppimisympäristöt
teknologia opetuksessa
tietotekniikka
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10431
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10431

Similar Items

  • ''Me ollaan vain ja eletään tätä arkea'' : opettajien ja oppilaiden merkittäviä kokemuksia fyysisesti joustavissa oppimisympäristöissä
    by: Kataja, Minna, et al.
    Published: (2018)
  • Varhaiskasvatuksen ammattilaisten kokemuksia avoimissa oppimisympäristöissä toimimisesta
    by: Järvinen, Sanni-Sofia
    Published: (2024)
  • Verkko-opetuksen mahdollisuudet ammatillisessa erityisopetuksessa
    by: Enonkoski, Anne
    Published: (2013)
  • Seitsemäsluokkalaisten kokemuksia vastuutehtävistä kahdella luontoretkellä
    by: Hirvonen, Mira
    Published: (2000)
  • Verkko-opetuksen tuotannon laatu : case: Jyväskylän yliopisto
    by: Ruokolainen, Pirkka
    Published: (2008)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report