Elokuvissa sekä sen ympärillä olevan muodin vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen, elokuvan kaupalliseen menestymiseen sekä elokuvan brändiin

Muoti voi olla tärkeä keino erottua, jäädä mieleen ja herättää keskustelua. Kuluttajia kiinnostavat usein myös punaisten mattojen asut, ja muotia on alettu hyödyntää yhä näyttävämmin elokuvien punaisilla matoilla, kuten ensi-illoissa ja pressitilaisuuksissa. Myös itse elokuvien asut voivat olla tärk...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Pöyry, Johanna
Other Authors: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2025
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103846